Company CultureHet beheer van de SIO-norm is in handen van een onafhankelijke 'Stichting Stimuleringskader Integere Organisatie' onder bestuursvoorzitterschap van mr. A.W.H. (Arthur) Docters van Leeuwen, ex-bestuursvoorzitter Autoriteit FinanciĆ«le Markten (AFM). De initiatiefnemers van deze norm zijn vertegenwoordigers van adviesbureau Ethics & Business Integrity Services (EBIS), Nyenrode Business Universiteit en Lloyd's Register Nederland B.V. Klik hier om contact met ons op te nemen voor meer informatie. U kunt de SIO-norm gratis bestellen.

De Stichting bestaat uit een bestuur van 7 bestuursleden en 3 leden van de Raad van Advies. De dagelijkse coƶrdinatie, organisatie en communicatie wordt gedaan door Natascha Rol in samenwerking met de secretaris bestuurder, Maarten de Jong. Daarnaast zijn er vrijwilligers verbonden aan de Stichting. Dit zijn Alumni van de SIO leergang die verantwoordelijk zijn voor de invulling van de Community of Practice.