De Leergang SIO is een 7-daags interactief opleidings- programma dat de mogelijkheid biedt om de kennis en vaardigheden te verwerven voor het implementeren van het SIO in de eigen organisatie of in organisaties van derden. Klik hier voor meer informatie.

Company CultureHet beheer van de SIO-norm is in handen van een onafhankelijke 'Stichting Stimuleringskader Integere Organisatie'. De initiatiefnemers van deze norm zijn vertegenwoordigers van adviesbureau Ethics & Business Integrity Services (EBIS), Nyenrode Business Universiteit en Lloyd's Register Nederland B.V. Klik hier om contact met ons op te nemen voor meer informatie. U kunt de SIO-norm gratis bestellen.

De Stichting bestaat uit het bestuur, de Raad van Toezicht en een Raad van Experts.

Het bestuur van de stichting bestaat uit de volgende leden:

Maarten de Jong - voorzitter
Lotte Reitsma - secretaris