puzzel sioHet Stimu- leringskader Integere Organisatie - kortweg het SIO - is een uniek, alles- omvattend integriteitsmanagementsysteem dat preventief werkt. Het SIO is toepasbaar voor elke organisatie. Klik hier voor meer informatie.

nba pe algemeen.pngDe Stichting Stimuleringskader Integere Organisaties beheert en promoot het Stimuleringskader. Iedere ge├»nteresseerde kan het SIO kosteloos bestellen via deze website. Klik hier om 1 of meerdere exemplaren te ontvangen.
De stichting organiseert ook voorlichtingsbijeenkomsten en verzorgt een opleiding voor consultants en voor de professionals die het systeem willen gaan toepassen in de eigen organisatie. De bijeenkomsten en opleidingen van Stichting SIO zijn erkend door NBA en bieden punten voor Permanente Educatie (PE).