ANTI CORRUPTIE CONGRES 2018

Op vrijdag 2 november wordt er een Anti-Corruptie Congres georganiseerd door BijzonderStrafrecht.nl Academie. Dit door de Nederlandse Orde van Advocaten erkende opleidingsinstelling biedt cursussen aan op het snijvlak van het strafrecht met andere rechtsgebieden. De aangeboden informatie is actueel en direct toepasbaar in de dagelijkse praktijk en sluit qua inhoud goed aan op het aanbod van de stichting SIO. Klik hier voor meer informatie over het congres of eventuele andere cursussen.

strafrecht

De Community of Practice (CoP) is opgezet als community platform voor professionals die de Leergang Stimuleringskader Integere Organisatie van de Stichting SIO hebben gevolgd. De CoP is enkel toegankelijk voor leden net als de ledengroep op LinkedIn. Hier wordt relevante informatie en nieuws gedeeld en gesprekken/discussies over integriteit gevoerd.

De CoP streeft ernaar om 3 keer per jaar samen te komen in de vorm van een georganiseerde bijeenkomst waar op basis van thema sprekers worden uitgenodigd. Deze bijeenkomsten zijn doorgaans kosteloos. Het doel van de CoP is het creƫren van een netwerk aan professionals en een continue kennisdeling.

Lees hier het het verslag van de laatste CoP bijeenkomst.

De vrijwillige organisatoren van de Community of Practice zijn:

Antoon Leurs
Management Consultant