De Leergang Stimuleringskader Integere Organisatie (SIO) is een 5-daags interactief opleidingsprogramma dat professionals de mogelijkheid biedt om de kennis en vaardigheden te verwerven voor het implementeren van het SIO in de eigen organisatie of in organisaties van derden. Tijdens de opleiding staat de inhoud van de kernthema's van het SIO centraal. Het stimuleren, bewaken en meten van integriteit in organisaties vormen de kern van SIO. Klik hier voor meer informatie over de Leergang.

Voor wie

• senior professionals die in hun eigen organisatie aan de slag willen gaan met SIO, zoals integrity officers, senior risk managers, compliance officers, HR professionals, accountants en interne auditors.
  • senior professionals en interim managers die andere organisaties gaan begeleiden en toetsen bij de implementatie van SIO, zoals consultants en externe auditors.

Erkenning

nba pe 30 punten 120x120Cedeo Accountancy ppgDe Leergang is erkend door de NBA en het CEDEO. Het CEDEO heeft daartoe een Rapportage Audit Permanente Educatie Accountants opgesteld waaruit blijkt dat Stichting Stimuleringskader Integere Organisaties resultaat 1 scoort van de beoordelingstabel Audit Accountants. De NBA biedt 30 PE-punten voor de leergang.

Praktische informatie

De Leergang SIO is een 6-daags opleidingsprogramma en vindt plaats bij Business Universiteit Nyenrode te Breukelen. Kosten (incl. toets): € 5.250,- (excl. btw) per deelnemer. De datums zijn de volgende : 26 november 2018, 3, 10 en 17 december 2018 en 7 en 14 januari 2019.

U kunt zich hieronder aanmelden voor de Leergang.

AANMELDFORMULIER

captcharefresh