Met ingang van dit najaar zal de SIO-leergang onderdeel gaan uitmaken van het onderwijsaanbod van Nyenrode Business Universiteit. De leergang voldoet aan de universitaire kwaliteitsnormen en zal worden ingebed in het bestaande onderwijsprogramma van de ‘Professional Programs’ en vormt daarop meteen een welkome aanvulling.

De stichting SIO blijft inhoudelijk betrokken bij en medeverantwoordelijk voor de inhoud van de op het SIO-kader gebaseerde leergang. In de komende maanden zal verdere uitwerking van de samenwerking tussen Nyenrode en SSIO plaatsvinden. Wij verwijzen geïnteresseerden in de SIO-leergang graag naar de website van de Nyenrode Business Universiteit. In de loop van 2018 zal deze site alle informatie over de SIO-leergang bevatten.